skip to main
|
skip to sidebar
יום שני, 7 ביולי 2008
דברים שעושים לי טוב
1. מוזיקה
2. שום פלפל ושמן זית
3. ספורט
4. סרט טוב
5. ספר טוב - כזה שאני חושבת עליו אח"כ עוד הרבה זמן
6. שווארמה
7. אמנות
8. אנשים מוכשרים ויצירתיים
9.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
דף הבית
הירשם ל-
תגובות לפרסום (Atom)
One Big Pink Grapefruit
ארכיון הבלוג
▼
2008
(1)
▼
יולי
(1)
דברים שעושים לי טוב1. מוזיקה2. שום פלפל ושמן זית3....
פרטים עלי
Late Bloomer
הצג את הפרופיל המלא שלי
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה