יום שני, 7 ביולי 2008

דברים שעושים לי טוב
1. מוזיקה
2. שום פלפל ושמן זית
3. ספורט
4. סרט טוב
5. ספר טוב - כזה שאני חושבת עליו אח"כ עוד הרבה זמן
6. שווארמה
7. אמנות
8. אנשים מוכשרים ויצירתיים
9.

אין תגובות: